onsdag 14 mars 2012

Dator

Jag är ju egentligen alldeles för beroende av min dator. Den innehåller så mycket. Listor, skolarbeten, fotografier, inspirationsbilder...Och så tillgång till internet...

Så då är det klart att min trotjänare ska få vara lite fin.




















Några klistermärken runt kanten och en fin bakgrund med såpbubblor.

Jag tror att såpbubblebilden är ett screenshot från den där filmen, vad den nu heter, med den där cancersjuka flickan och hennes lillasyster som är genetiskt designad för att ge henne benmärg och annat.

 Allt för min syster heter den ju. Bra film för övrigt. Stark. En riktig snyftare, så den kan jag rekommendera om man behöver rensa tårkanalerna någon gång. (I den snyftargenren kan man ju med fördel också kasta in The Notebook och P.S. I love you om man vill ha ett gråt-marathon.)

En annan dag ska jag blogga lite mer substantiellt, just nu går all min hjärnkapacitet till skoljobb samt att försöka organisera min tid så att jag hinner mer än bara skolgrejer och måsten. Ska man skriva schema till sig själv kanske?

1 kommentar:

Fifi sa...

Vad fint du har pimpat din dator!