fredag 11 maj 2012

Fabulösa Fredag

Dags för en lista! Det har varit en lång fredagslistepaus, alldeles för lång.

Är denna vecka tacksam och glad över:

* Att jag just lämnade in en hemtenta efter flera timmars hamrande på tangentbordet.

* Att jag i morgon åker och hälsar på syster och hämtar min katt. Jag skulle ju ha gjort det tidigare men så vaknade jag kl 3 på natten innan jag skulle åka och kunde inte somna om, så jag sköt på det.

* Jag har i veckan tagit tag i saker och ringt två vänner jag inte hört av mig till på länge. Det var bra  gjort av mig tycker jag. Kul.

* Jag har pedantstädat det rum som vi kallar "vinterrummet" och det är nu så fint och mysigt där att vi övergett den övriga lägenheten.

* Min man har lagat mat till mig hela veckan. Så himla lyxigt.

* Jag köpte en doftranka eller vad sjutton det heter på Plantagen och det finns få saker som är så glädjande som väldoftande blommor.

* Jag har massa fina minnen från Canadaresan.

* Våren är här!

1 kommentar:

Frikadellen sa...

Det låter fint att kunna få sammanfatta sin vecka i så många glada punkter!