torsdag 12 juli 2012

Vardag

Jag har varit dålig på att blogga på sistone, uppenbarligen. Hade jag t.ex. skrivit en fredagslista förra veckan hade punkten "Jag är glad över att vara hemma" funnits med. Hemma är verkligen inte längre den plats jag föddes på om man säger så, utan i allra högsta grad den plats jag flyttat till och än mer specifikt den plats där jag får vara med min man.

Jag borde också bloggat om köksväggen som jag ju målat (och en hel del andra projekt samt några lästa böcker.) Vill man se en tjuvkik på den, köksväggen alltså, så kan man göra det här på min systers blogg. Hon var nämligen och hälsade på idag och passade på att ta bilder till sin sko-vecka (kul bloggprojekt för övrigt). Det var jätteroligt att ha henne här, det är nämligen så att jag begåvats med en av världens snällaste och gulligaste människor som lillasyster.



Ska försöka kicka igång bloggandet igen. I morgon...

3 kommentarer:

Malin sa...

Vad fint skrivet om Lena! Jag skulle även vilja lägga en ett önskemål om att få se lite bilder på hur ni bor? :-)

Frikadellen sa...

NEJMENVARDETDUSOMVARSYRRAN? Jag läste det blogginlägget innan jag läste. Ojsan hoppsan tänkte jag, vad fräckt att åga sig på att måla om ett par skor. SÅVARDETDU! Coolt! Inte visste jag att du kunde sånt!

BBV sa...

Åh! Uppdatering! Underbart! Jättefint täcke och så vill jag meddela att JAGbegåvats med en av världens snällaste och gulligaste människor som BBV. Kärlek!