fredag 24 augusti 2012

Fabulösa Fredag

Whoop, whoop. Fredag igen. Redan.

I veckan är jag glad och tacksam över detta:

* Vi har bokat en resa till London i september. Nu tages tips tacksamt emot om vad man absolut inte får missa där.

* Är också glad att jag inte kommer behöva köpa någon kurslitteratur i höst. Jag har redan kollat upp all kurslitteratur jag behöver och mycket av den är tillgänglig helt gratis via nätet, annan går att låna eller kopiera på biblioteket. En stor del av det jag behöver har jag redan kopierat, förutseende som jag är. Hittills har alltså min litteratur endast kostat ca 40 kr i kopieringsavgift.

* Är faktiskt också rätt pepp på att skolan börjar nästa vecka. Det ska ändå bli ganska skönt att börja göra något vettigt igen. Då kanske jag äntligen kan få lite struktur på arabiskan också.


1 kommentar:

BBV sa...

Kan höra med Therese, hon har varit 4 vändor till London tror jag...

Asså jag MÅSTE få skypa med dig SNART, inte för att jag har något särksilt spännande att förtälja då ju inget händer i mitt liv annat än barnafödande, jobb och husrenoverande men jag blir typ totalt nedstämd om jag inte får min Anna-fix med jämna mellanrum.

Söndag????????????? För min mentala hälsas skull.