fredag 2 augusti 2013

Fabulösa Fredag

Det var ett tag sedan jag gjorde min fredagslista. Dags för nya tag. Just nu är jag glad och tacksam över:

* Att vi får vara inneboende hos Brushan Imad...

*...och att det hittills fungerat jättebra att bo tillsammans allihop.

* Att vi alla tre (om jag får säga det så själv) lagar sjukt bra mat.

* Att jag fått ett jobb. Eller flera, för jag fick faktiskt ett annat (läxhjälps)jobb också och även om det bara var extrajobb så känns det ju lite lyxigt att behöva tacka nej.

* Att jag kommit in på alla kurser som jag vill läsa till hösten.

* Den välsignade månaden Ramadan =)

* Att Purri-Purri får bo hos Lena och att hon verkar ha ett väldigt trevligt katt-liv där.

* Att Lena vill komma och hälsa på snart.

* Att mamma kommer till Stockholm i oktober.

* Ebay-fynd. Har t.ex. hittat cargo-shorts till mannen för en väldigt billig peng OCH de var nästan exakt likadana som hans favoritshorts som han haft sedan tidernas begynnelse och som jag lagat alldeles för många gånger. Nu kan de gamla shortsen gå i pension.

Inga kommentarer: