fredag 30 maj 2014

Fabulösa Fredag

Fredag igen! Jag ämnade verkligen blogga lite mer i veckan, men på något mystiskt sätt bara svischade tiden förbi i en dimma av flyttbestyr. I veckan är jag tacksam över följande:

Varje gång Lilla Abushabab sparkar! Det är helt otroligt häftigt att jag och mannen faktiskt väntar ett barn.
Att jag fick träffa fina Shilan idag, är glad att ha träffat en sån gullig vän här i Stockholm.
*
Att vi flyttat allt till lägenheten. Eller, ja allt utom några skor, en brödrost och några jackor som finns kvar här tillsammans med mig och datorn. Planerar att vi ska flytta på riktigt idag, vi har ju hittills inte sovit i vår lägenhet ens en gång.
*
Att vår lägenhet är så bra och inshaAllah kommer bli så fiiiiin när vi (jag) målat färdigt och byggt ihop alla möbler och fixat med allt. Är, som jag nämnt tidigare, väldigt peppad på detta.
*
Att jag köpt en ny kudde idag, med den perfekta frasigheten och det perfekta fluffet. Mina kuddar ska kännas dunlika men får absolut inte innehålla någon gammal ankröv. Hittade den perfekta på Jysk och dessutom på extrapris.
*
Att ha en hel helg med mannen framför mig (där jag iofs måste ägna mig åt lite plugg, men det känns överkomligt)
*
Att min BBV verkar hantera sin kris på ett alldeles ypperligt sätt *stolt*

1 kommentar:

Fifi sa...

Jag vill att du ska blogga mer, känner att jag vill veta mer om ditt liv! Kram